EL TRES I EL QUATRE. Joana Raspall




El Tres i el Quatre.


Tres filles, tres prínceps,

tres porquets, tres óssos,
tres cops, tres taronges,
tres desigs, tres premis,
tres camins, tres somnis,
tres interrogants…



Sempre tres i tres

en els contes màgics!
Com si cap més nombre
fos interessant!



Jo, que sóc el quatre,

doncs, de què serveixo?
sols per “quatre dies”,
o per “quatre fàstics”,
o per “quatre potes”,
o per “quatre quartos”,
o per “quatre gats”?...
Sols per “quatre coses”
Insignificants!




Si jo no fos una

xifra ben quadrada,
de posat altívol
i gest elegant,
us ben asseguro
que em doblegaria;
que moltes vegades,
ai! no em falten ganes
d’esclatar plorant.



Joana Raspall




Del 23 d'abril al 3 de maig es realitza el SALÓ DEL LLIBRE INFANTIL I JUVENIL de Catalunya a Mollerussa. 38 il.lustradors de l'Escola de la dona participem a l'exposició dedicada a la poesia de Joana Raspall. Quines ganes de veure tots els treballs exposats!!

Avui comencen les inscripcions per les escoles que volen visitar el XXIX Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya.

Podeu consultar el programa:http://clijcat.cat/consell/descarregues/noticies/programa_salo.pdf   

Els valors cromàtics són demanats per la exposició, que són el blanc, el negre, un blau turquesa, un groc clar i un carmín de Guasche.



Espero que us agradi

1 comentario:

Laura Aviñó dijo...

Que maco!! Dissabte si puc m'hi passare :)